Το ηλεκτρικό Supercar Quant λειτουργεί με τη χρήση… αλατόνερου

Πήρε την έγκριση για δοκιμές σε Ευρωπαϊκούς δρόμους. Διαθέτει έναν κινητήρα σε κάθε τροχό, ανοιγόμενες προς τα επάνω πόρτες και επιτάχυνση στα 100χλμ/ώρα όμοια με ενός GT-R. Τροφοδοτείται με κάτι που μοιάζει με κυψέλη καυσίμου, χρησιμοποιώντας αλατόνερο σαν ηλεκτρολύτη.

Πρόκειται για το QUANT e-Sportlimousine. Ξεκίνησε σαν ένα προτζεκτ της Koenigsegg, όμως φαίνεται ότι στα χρόνια που πέρασαν αναπτύχθηκε αρκετά, και τώρα ένα πρωτότυπο μοντέλο βρίσκεται υπό δοκιμές με τελικό στόχο την παραγωγή.
Το Quant είναι, βασικά, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πολύ υψηλών τεχνικών προδιαγραφών. Χρησιμοποιεί έναν κινητήρα σε κάθε τροχό ώστε να διαθέτει AWD με μεταβλητή ροπή και απόδοση από τον κάθε ηλεκτροκινητήρα 227 HP, διαθέτοντας θεωρητικά στο σύνολο 908 HP.

Τα ηλεκτρονικά συστήματα του Quant δεν θέλουν «να σκοτωθείτε έτσι εύκολα», οπότε η διαθέσιμη ισχύς περιορίζεται στους 644 HP.
Η μέγιστη ροπή ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΧΟ είναι 2.138 lb-ft. Που σημαίνει συνολικά 8,552 lb-ft.

Όσο ακριβώς χρειάζεστε για να αντιστρέψετε την περιστροφή της γης ώστε να επιστρέψετε πίσω στο χρόνο όπως έκανε ο Σούπερμαν στην ταινία. Γιατί έτσι λειτουργεί ο χρόνος.

Τα νούμερα είναι εντυπωσιακά, αλλά το μέρος του αυτοκινήτου που μπορεί να αποδειχτεί πραγματικά σημαντικό είναι η χρήση αυτού που αποκαλούν μπαταρία ροής. Οι μπαταρίες ροής, ειδικότερα αυτές τύπου redox, είναι πατενταρισμένες από τη NASA το 1976. Το nanoFLOWCELL χρησιμοποιεί την ίδια ιδέα, αλλά αντί του υδρογόνου - το οποίο είναι δαπανηρό να δημιουργηθεί, είναι δύσκολο να μεταφερθεί και επικίνδυνο για αποθήκευση - η μία πλευρά της κυψέλης ροής παίρνει ένα μείγμα νερού και μεταλλικών αλάτων ενώ η άλλη πλευρά παίρνει ένα πολύ χαμηλό μείγμα από Άλατα.

Όπως η κυψέλη καυσίμου υδρογόνου, η ισχύς ελευθερώνεται από την αλμυρή πλευρά χρησιμοποιώντας μεμβράνη που χρησιμοποιείται από το φορτίο (κινητήρα, ηλεκτρικά κυκλώματα) και επιστρέφει στην πλευρά χαμηλών αλάτων.

Ειδικότερα, το Quant χρησιμοποιεί μια νανοδικτυακή μπαταρία ροής, από όπου προκύπτει και το όνομα της εταιρείας nanoFLOWCELL.
Η μπαταρία αυτού του τύπου χρησιμοποιεί χημική ένωση λιθίου-θείου σε διάταξη δικτύου νανοσωματιδίων. Το δίκτυο εξαλείφει την ανάγκη της μετακίνησης φόρτισης των σωματιδίων που βρίσκονται σε άμεση επαφή με μια επαγωγική πλάκα. Αντιθέτως, το δίκτυο νανοσωματιδίων επιτρέπει τη ροή του ηλεκτρικού φορτίου μέσω του υγρού. Αυτό αποφέρει μεγαλύτερα ποσά ενέργειας.

Η πυκνότητα ενέργειας της μπαταρίας είναι αρκετή ώστε το Quant να έχει ισχυριζόμενη αυτονομία 320-480 χιλιόμετρα περίπου.

Και, ίσως ακόμη καλύτερα από την εμβέλεια, σε αντίθεση με τις κλασικές χημικές μπαταρίες, για την επαναφόρτισή της, απαιτείται μόνο η πλήρωση του ηλεκτρολύτη, ο οποίος σε αυτή την περίπτωση, είναι απλά αλατόνερο. Το μέγεθος των δεξαμενών του ηλεκτρολύτη επηρεάζει την συνολική αυτονομία, και η πλήρωσή τους θα είναι μια γρήγορη και εύκολη διαδικασία, όπως η πλήρωση ενός συμβατικού βενζινοκίνητου αυτοκινήτου.

Η ηλεκτρική ενέργεια από την μπαταρία ροής αποθηκεύεται σε ένα ζεύγος τεραστίων πυκνωτών, την οποία αντλούν οι ηλεκτρικοί κινητήρες για να την μετατρέψουν σε ταχύτητα.

Σε ένα βαθμό, ακούγονται όλα πολύ ωραία για να είναι αληθινά, ειδικότερα αν παρακολουθήσετε το σχετικό βίντεο. Για την ώρα, η τεχνολογία στην οποία βασίζεται είναι βάσιμη και κατανοητή, ενώ άλλοι τύποι μπαταριών ροής έχουν χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν, αν και σε στατική χρήση.

Ο σχεδιασμός του e-Sport Limousine είναι εκθαμβωτικός, με ανοιγόμενες προς τα επάνω πόρτες, και μια από τις ωραιότερα σχεδιασμένες μάσκες που έχουμε δει εδώ και καιρό. Το τετραθέσιο εσωτερικό είναι εξίσου εντυπωσιακό, με πολλές λεπτομέρειες από ξύλο.

Η εταιρεία διαθέτει πλέον αριθμό κυκλοφορίας από τον Γερμανικό οργανισμό TÜV Süd στο Μόναχο, που σημαίνει ότι μπορούν να ξεκινήσουν τις δοκιμές σε δημόσιους δρόμους στην Ευρώπη. Στο βίντεο μπορείτε να δείτε το πραγματικό αυτοκίνητο, και αυτά που έχει να επιδείξει σίγουρα ξεπερνούν πολλά άλλα υπερβολικά πρωτότυπα σχέδια εκθεσιακών αυτοκινήτων. Ευχόμαστε ότι και η τεχνολογία πάνω στην οποία βασίζεται να αποδειχτεί βιώσιμη.

Αυτού του τύπου τα αυτοκίνητα και οι εταιρείες δεν συνηθίζουν να καταφέρνουν να φτάσουν στο στάδιο της παραγωγής, όμως πρώτη η Tesla άλλαξε αυτή την εικόνα, οπότε απομένει να δούμε αν και σε αυτή την περίπτωση, θα έχουμε ενδιαφέροντα αποτελέσματα.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter