Αποτυχία της Tesla στο Crash Test της IIHS - "Ανεύθυνη και άστοχη η απάντηση Tesla όταν δεν παίρνει καλή κριτική" [Video]

Η Tesla έχει από καιρό μια αμυντική συμπεριφορά για ότι λέγεται για την εταιρεία και τα προϊόντα της ή για τον CEO της και δεν είναι αγιογράφημα και φυσικά δεν είναι ο μόνος τρόπος να κάνεις τη διαφορά.

Το μοντέλο Tesla S έλαβε μόνο μια "αποδεκτή -Accept" βαθμολογία από την IHS -Institute for Highway Safety για τη "μικρή δοκιμή πρόσκρουσης μετωπικής σύγκρουσης", ένα κλικ κάτω από την κορυφαία βαθμολογία "καλό", με μία χαλάρωση που παρουσιάστηκε στο κάθισμα με το μαξιλάρι του αερόσακου. Το μικρότερο από το βέλτιστο αποτέλεσμα έρχεται αφού η Tesla είπε ότι είχε διορθώσει το πρόβλημα μετά από ένα παρόμοιο αποτέλεσμα σε μια προηγούμενη δοκιμή.

Μια απάντηση του εκπρόσωπου της Tesla ήταν να παραποιήσει το ρόλο του IIHS.

 "Το IIHS και δεκάδες άλλες ιδιωτικές βιομηχανικές ομάδες σε όλο τον κόσμο έχουν μεθόδους και κίνητρα που ταιριάζουν στις δικές τους υποκειμενικές ανάγκες. "Ναι, το κάνουν. Ο σκοπός της IIHS είναι να προστατεύσει τους οδηγούς και φυσικά σε αντίκρισμα να μειώσουν αυτά τα ποσά που πληρώνουν οι ασφαλιστικές εταιρίες".

Με όλο το σεβασμό για την Tesla και αυτό που έχει κάνει ώστε να ωθήσει ολόκληρη τη βιομηχανία αυτοκινήτων προς τα εμπρός για την ηλεκτροκίνηση και την ασφάλεια, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει περιθώριο βελτίωσης.

Τα στελέχη της Tesla δεν έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά με το παρελθόν.  Από καθαρά ρυθμιστική άποψη, τα οχήματα της Tesla έχουν γίνει αξιόλογα με τα χρόνια με τεστ που διεξάγονται από το Αμερικάνικο Υπουργείο Μεταφορών στο πλαίσιο του Προγράμματος Αξιολόγησης Νέων Αυτοκινήτων. Ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla Elon Musk και τα «στρατεύματά του» έχουν μάθει με τα χρόνια.

Στιγμιότυπο κατά την διάρκεια της δεύτερης από τις δύο μικρές μετωπικές δοκιμές σύγκρουσης του μοντέλου Tesla S

Στις ΗΠΑ η IIHS, ένας μη κερδοσκοπικός όμιλος που χρηματοδοτείται από τον ασφαλιστικό κλάδο, διεξάγει τις δικές του δοκιμές και αξιολογήσεις σε νέα οχήματα. Ενώ οι δοκιμές σύγκρουσης είναι οι πιο γνωστές, το IIHS έχει αρχίσει επίσης να αξιολογεί άλλα χαρακτηριστικά στοιχεία όπως συστήματα υποβοήθησης οδηγού και την απόδοση φώτων.

Δεδομένου ότι η ασφάλεια αποτελεί σημαντικό ζήτημα από τη δεκαετία του 1970, τόσο οι ρυθμιστικές αρχές όσο και η IIHS ενημερώνουν τακτικά τα πρότυπα δοκιμών.

Κάθε φορά, ένας σημαντικός αριθμός των νέων οχημάτων παίρνει κορυφαίες βαθμολογίες στις δοκιμές. Το 2012, (το ίδιο έτος παρουσιάστηκε το μοντέλο S) η IIHS εισήγαγε τη δοκιμή μικρής μετατόπισης με άκαμπτη μπαριέρα (SORB -Small Offset Rigid Barrier).

Πρόκειται για ένα πολύ δύσκολο είδος σύγκρουσης, αλλά μόνο μη ρεαλιστική είναι. Στην πραγματικότητα, εκτιμάται ότι μια σύγκρουση πολλαπλών οχημάτων είναι παρόμοια με αυτή στη δοκιμή.

Όταν ένας κατασκευαστής παίρνει μικρότερη από την ιδανική βαθμολογία, θα είναι σε θέση να το αναγνωρίσει, να αξιολογήσει τα δεδομένα και στη συνέχεια να προσπαθήσει να τα προσδιορίσει και να βελτιώσει το αυτοκίνητο στο μέλλον.

Το 2015, η Ford είχε διαφορετικές διαμορφώσεις προστασίας σύγκρουσης στα τρία διαφορετικά μοντέλα αμαξώματος του τότε νέου F-150 pickup. Η καμπίνα των επιβατών είχε καλύτερη απόδοση στη δοκιμή SORB από ότι τα κανονικά και εκτεταμένα αντίστοιχης καμπίνας που είχαν επιπλέον τμήματα στη δομή που προσέφεραν πρόσθετη προστασία στον οδηγό. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να αξιοποιηθεί στο έπακρο η ασφάλεια της καμπίνας.

Τα τελευταία χρόνια, οι κατασκευαστές έχουν συνηθίσει τις δοκιμές IIHS στο σχεδιασμό οχημάτων. Όταν η Honda παρουσίασε το SUV 2016, ένα από τα χαρακτηριστικά του ήταν ένας τροχός που σχεδιάστηκε για να σπάσει σε αυτό το είδος συντριβής, απορροφώντας έτσι ενέργεια και ελαχιστοποιώντας την διείσδυση στο χώρο των ποδιών.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter