Η Renault αποκαλύπτει την έννοια των ηλεκτροκίνητων αγωνιστικών με το Zoe EV με 456 (hp) άλογα [Video]

Ο καθένας μπορεί να επενδύει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, το Zoe EV όμως είναι κάτι το διαφορετικό για την Renault όπως αναφέρθηκε  στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Η εταιρεία έχει πάνω από 2000 μηχανικούς που εργάζονται σε προγράμματα έρευνας ηλεκτρικών οχημάτων EV - (Eelectric Vehicle)  και συνεργάζονται σε ολόκληρο τον όμιλο, ο οποίος περιλαμβάνει και τον νέο συνεργάτη την Mitsubishi. Ο συνολικός ετήσιος προϋπολογισμός της έρευνας είναι περίπου 4,5 δισ. ευρώ.
 
Το πρόγραμμα της Alliance's R&D  επικεντρώνεται στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων, EVs και στην απολαυστική τους οδήγηση, καθώς είναι καθαρά και αποδοτικά.

Η έκδοση Zoe e-sport  μπορεί να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 200 km/h σε 10 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με τους μηχανικούς της Renault ενώ διαθέτει μία μπαταρία υψηλής ηλεκτρικής απόδοσης 40kw.

zoe 1


Βέβαια το μοντέλο  Zoe e-sport ίσως και να μην βγει ως έχει ποτέ στην αγορά αλλά κάτι ανάλογο να είναι σύντομα διαθέσιμο προς πώληση.

Το ηλεκτρικό all-wheel drive, 2-θέσιο Zoe e-sport μοντέλο, χρησιμεύει ως ένας «διαδηλωτής» της ηλεκτρικής τεχνολογίας που θα συνδέει τον δρόμο με τις μεταφορές και θα αποτελεί ενδιάμεσο κρίκο, ανάμεσα σε ένα μοντέλο παραγωγής και ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο.

Η ιδέα παραγωγής είναι βασισμένη στην πλατφόρμα του οχήματος  Zoe EV για 4/5-θεσεις  με αγωνιστικά στοιχεία από την εμπειρία τριών ετών του Groupe Renault στην  Ε- Formula (ηλεκτρικών αγνωστικών) των αγώνων πρωταθλήματος.

zoe 2

Το Zoe EV έχει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,2 δευτερόλεπτα  και τελική ταχύτητα 210 km/h.

Διπλοί ηλεκτρικοί κινητήρες τοποθετούνται μπροστά και πίσω αντίστοιχα, αποδίδοντας σε συνδυασμό  320 Nm ροπή και 340kW (456 hp) ισχύ εξόδου.

Η τροποποιημένη ηλεκτρονική διαχείριση της κίνησης μπορεί να δώσει πολλούς διαφορετικούς συνδυασμούς κίνησης,  ρυθμίζοντας την απόδοση της ισχύος μεταξύ των ηλεκτρικών κινητήρων μπροστά και πίσω, , δίνοντας τα καλύτερα αποτελέσματα για κάθε οδηγική απαίτηση, τυπική ή αγωνιστική.

Στην αγωνιστική έκδοση το Zoe EV έχει δύο καθίσματα bucket Recaro εξοπλισμένα με ζώνες ασφαλείας  αγωνιστικών προδιαγραφών και μια δομή αμαξώματος από ανθρακονήματα. Είναι εφοδιασμένο με ένα σωληνωτό χαλύβδινο κλοβό ασφαλείας, με  Kevlar και προστατευτική επένδυση.

zoe 3 

Το τιμόνι είναι ορθογώνιο για να παρέχει ένα ευρύτερο από το κανονικό οπτικό πεδίο στον οδηγό, παρόμοιο με αυτό της Ε-Formula.  
Στην ανάρτηση χρησιμοποιούνται διπλά ψαλίδια με ελεγχόμενους αποσβεστήρες διπλής ενέργειας εμπρός και πίσω, ενώ το αυτοκίνητο κινείται επάνω σε 20 ιντσών τροχούς με 245/35 R20 ελαστικά.

Το  απόβαρο του είναι μόλις 1400 κιλά συμπεριλαμβανομένων 450 κιλών  των 40kW  μπαταριών ιόντων λιθίου.
Το αυτοκίνητο συμμορφώνεται με τα πρότυπα ασφαλείας της FIA, κάτι που θα του θα επιτρέψει να χρησιμοποιηθεί σε πίστες ενώ για τους δρόμους… θα δούμε!

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter