Continental Cube - Eμπειρία αστικής κινητικότητας Continental [Video]

Η Continental προωθεί με το demo οχημα CUbE την ανάπτυξη τεχνολογιών για οχήματα χωρίς οδηγό σε αστικές περιοχές.

Συμβάλλοντας στη μοντέρνα κινητικότητα, τα Ρομπο-ταξί παρέχουν μια λύση για την κυκλοφοριακή συμφόρηση, ατυχήματα, μολυσμένο αέρα και προβλήματα στάθμευσης σε πόλεις.


Στο μέλλον, η Continental θα δοκιμάσει και θα ερευνήσει τη μεταφορά επιβατών χωρίς οδηγό στη θέση της στη Φρανκφούρτη με το demo όχημα CUbE (Continental Urban Mobility Experience).

Τα Ρομπο-ταξί ως αίσθηση ενός καλού κουκούλι: Οι εσωτερικοί χώροι υποστηρίζουν την εξατομίκευση και τη λειτουργική ενσωμάτωση στις επιφάνειες. 

cube 05

Σύμφωνα με μελέτη του ΟΗΕ του 2014, τα δύο τρίτα του παγκόσμιου πληθυσμού θα ζουν στις πόλεις μέχρι το 2050 - και θα οδηγούν και τα αυτοκίνητά τους εκεί. Ωστόσο, θα ήταν ίσως πιο ακριβές να πούμε ότι θα προσπαθήσουν να οδηγήσουν τα αυτοκίνητά τους εκεί, επειδή τα στατιστικά στοιχεία για την παγκόσμια κυκλοφοριακή συμφόρηση μας λένε ότι η ατομική «κινητικότητα» στις πόλεις θα περιοριστεί σοβαρά.

Η τρέχουσα μέση ταχύτητα στο Λονδίνο, για παράδειγμα, ήταν μόνο 12,5 μίλια ανά ώρα το 2016. Τα ατυχήματα, οι εκπομπές, η απώλεια χρόνου, τα περιβόητα προβλήματα στάθμευσης και το άγχος είναι οι συνεχιζόμενες συνέπειες αυτής της συγκέντρωσης της κυκλοφορίας στις αστικές περιοχές - από το γεγονός ότι οι μεγαλουπόλεις του κόσμου αυξάνονται, αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους η μελλοντική κινητικότητα εξελίσσεται ριζικά.

Η τεχνολογική εταιρία Continental χρησιμοποιεί την εταιρική της τεχνογνωσία για αυτοματοποίηση, νέες έννοιες κινητικότητας και ηλεκτροκίνηση για την ανάπτυξη λύσεων για την αστική μεταφορά του μέλλοντος και για μια καλύτερη ποιότητα ζωής στις πόλεις.

Η Continental έχει πρόσβαση σε ένα σχεδόν πλήρες χαρτοφυλάκιο προϊόντων με δικούς της αισθητήρες, ενεργοποιητές, μονάδες ελέγχου και τεχνολογία επικοινωνιών και δικτύωσης.
Το μέλλον της ατομικής κινητικότητας στις πόλεις είναι αυτόνομο και ηλεκτρικό και θα αποτελέσει μέρος της κοινής οικονομίας.

Σύμφωνα με μια άλλη μελέτη της εταιρείας συμβούλων Roland Berger, τα οχήματα χωρίς οδηγό θα αντιπροσωπεύουν περίπου το ένα τέταρτο των μεταφορικών υπηρεσιών μέχρι το έτος 2030 - και αυτή η πιθανή επανάσταση στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας ήταν ένα σαφές κίνητρο για την Continental να ξεκινήσει ένα εταιρικό αναπτυξιακό πρόγραμμα που ονομάζεται "Αυτό-οδηγούμενο Οχημα".

Κινητικότητα χωρίς οδηγό: αυτόνομα - ηλεκτρικά - και κοινόχρηστα

Πολλές πτυχές της τεχνολογίας που χρησιμοποιείται στο όχημα βασίζονται στα συστήματα υποστήριξης του οδηγού και τους αισθητήρες που είναι ήδη εγκατεστημένα στα σημερινά οχήματα παραγωγής, αλλά χρησιμοποιούνται και νέες τεχνολογίες, όπως ο αισθητήρας λέιζερ.

Με βάση αυτή την τεχνογνωσία, τα συστήματα αυτά θα αναπτυχθούν περαιτέρω για να ελέγξουν το όχημα εντελώς αυτόνομα.

Τα οχήματα χωρίς οδηγό θα χρησιμοποιήσουν μεγάλο αριθμό τεχνολογιών με τις οποίες η Continental διαθέτει τεράστια εμπειρία - από αισθητήρες και μονάδες ελέγχου σε αλγόριθμους λογισμικού, συστήματα πέδησης και τεχνολογίες κινητήριου συστήματος.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter