Mercedes-Benz FT2025: Το Αυτοοδηγούμενο φορτηγό του μέλλοντος! [Video]

Η εντυπωσιακή μελέτη για το φορτηγό της Mercedes-Benz FT2025 θα παρέχει μια οπτικά συναρπαστική και τεχνικά εφικτή άποψη για το μεγάλων αποστάσεων αυτόνομο φορτηγό του μέλλοντος της Mercedes. Σε διάστημα 10 χρόνων, τα Αυτοοδηγούμενα φορτηγά θα μπορούν να κυκλοφορούν μόνα τους στους αυτοκινητόδρομους.

mercedes future truck logoΘα αυξηθεί η αποτελεσματικότητα της κυκλοφορίας, η κυκλοφορία θα είναι ασφαλέστερη για όλους τους χρήστες των οδών, και η κατανάλωση καυσίμου με τις εκπομπές CO2 θα μειωθούν ακόμη περισσότερο. Για να το επιτύχει αυτό, το αυτοοδηγούμενο φορτηγό της Mercedes συνδέει υπάρχοντα συστήματα υποβοήθησης με βελτιωμένους αισθητήρες στο σύστημα «Highway Pilot». Το αυτοοδηγούμενο φορτηγό της Mercedes είναι ήδη εφικτό σε ρεαλιστικές ταχύτητες και συνθήκες στους αυτοκινητόδρομους. Το Mercedes-Benz FT2025 προσφέρει μια ματιά στη μελλοντική μορφή των φορτηγών.

Η μελλοντική τεχνολογία του αυτοοδηγούμενου φορτηγού της Mercedes αποτελεί ήδη πραγματικότητα στην Daimler Trucks. Το Mercedes-Benz FT2025 αποτελεί επανάσταση στην απόδοση, την ασφάλεια και τη δικτύωση, επανάσταση για την οδική κυκλοφορία και τις υποδομές της, για τους επαγγελματίες οδηγούς και για τον τομέα των οδικών μεταφορών. Δεν είναι ένα καινούριο φορτηγό, αλλά το βασικό στοιχείο στο διασυνδεδεμένο σύστημα μεταφορών του μέλλοντος. Το αυτοοδηγούμενο φορτηγό της Mercedes αναπτύσσεται ως μέρος της πρωτοβουλίας «Διαμόρφωση των Μελλοντικών Μεταφορών» της Daimler Trucks για τη διαφύλαξη πόρων και τη μείωση των εκπομπών καυσαερίων κάθε είδους. Άλλοι στόχοι αφορούν την διασφάλιση του υψηλότερου δυνατού επιπέδου ασφαλείας της κυκλοφορίας και την ενίσχυση της δικτύωσης με έξυπνη διαχείριση στοιχείων. Το πρωτότυπο επέδειξε τις συναρπαστικές δυνατότητες του Future Truck 2025 σε ταχύτητες έως και 80 χλμ/ώρα σε ρεαλιστικές συνθήκες κυκλοφορίας σε ένα τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Α14 στην Γερμανία.

Η τεχνολογία που διαθέτει είναι το λιγότερο εντυπωσιακή. Το Mercedes-Benz FT2025 δεν αποτελεί μέρος ενός κομβόι. Δεν έχει ανάγκη την σύνδεση με άλλα οχήματα. Η Τεχνολογία αισθητήρων ραντάρ και καμερών επιτρέπουν στο Future Truck να οδηγεί αυτόνομα ανεξάρτητα από άλλα οχήματα ή κεντρικούς σταθμούς ελέγχου. Τα τεχνικά του χαρακτηριστικά είναι κρίσιμης σημασίας ώστε το Mercedes-Benz FT2025 να επιτυγχάνει τις εξαιρετικές του δυνατότητες ως αυτόνομο όχημα. Για την Mercedes-Benz, το αποκορύφωμα αποτελεί το ιδιαίτερα ευφυές σύστημα «Highway Pilot», που είναι παρόμοιο με τον αυτόματο πιλότο σε ένα αεροσκάφος. (άρθρο σε επόμενο τεύχος)

mercedes future truck img1

Ένας αισθητήρας ραντάρ στην χαμηλότερη περιοχή του μπροστινού μέρους ανιχνεύει τον δρόμο μπροστά σε μακρινή και κοντινή απόσταση. Ο αισθητήρας διαθέτει εύρος ανίχνευσης 250 μέτρα και σαρώνει τμήμα 18 μοιρών. Ο αισθητήρας κοντινών αποστάσεων διαθέτει εύρος 70 μέτρα και σαρώνει τμήμα 130 μοιρών. Ο αισθητήρας ραντάρ είναι η βάση για τον έλεγχο της εγγύτητας και τα συστήματα πέδησης εκτάκτου ανάγκης είναι ήδη διαθέσιμα.

Μια στερεοσκοπική κάμερα τοποθετημένη πάνω από τον πίνακα οργάνων πίσω από το παρμπρίζ παρακολουθεί την περιοχή μπροστά από το όχημα. Αυτή είναι η τρέχουσα θέση μιας μονής κάμερας εάν ζητηθεί και το προαιρετικό σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας. Το εύρος της κάμερας είναι 100 μέτρα, και σαρώνει μια περιοχή 45 μοιρών οριζόντια και 27 μοιρών κάθετα. Η στερεοσκοπική κάμερα του Mercedes-Benz FT2025 μπορεί να αναγνωρίσει δρόμους μονής ή διπλής λωρίδας κυκλοφορίας, πεζούς, κινούμενα ή σταθερά αντικείμενα, όλα τα αντικείμενα εντός της περιοχής σάρωσης καθώς επίσης και την επιφάνεια του δρόμου. Η κάμερα αναγνωρίζει οτιδήποτε κάνει αντίθεση στο φόντο, και έτσι μπορεί να μετρήσει τις αποστάσεις με ακρίβεια. Η μπροστινή στερεοσκοπική κάμερα καταγράφει επίσης πληροφορίες για τη σήμανση της οδού. Επιπρόσθετα με την αναγνώριση και τον υπολογισμό της απόστασης των αντικειμένων, η κάμερα αναγνωρίζει τις διαγραμμίσεις των λωρίδων ως βασική λειτουργία για την αυτόνομη καθοδήγηση λωρίδων.

mercedes future truck img2

Η επιφάνεια του δρόμου αριστερά και δεξιά του φορτηγού παρακολουθείται από αισθητήρες ραντάρ τοποθετημένους στις πλευρές του. Βρίσκονται αριστερά και δεξιά, μπροστά από τον οπίσθιο άξονα του τράκτορα. Οι αισθητήρες έχουν εύρος 60 μέτρα και καλύπτουν μια περιοχή 170 μοιρών στην κατά μήκος κατεύθυνση.

Ένα σημαντικό βήμα για την Mercedes-Benz, η προγραμματισμένη παρουσίαση του συστήματος Blind Spot Assist (Υποβοήθησης Τυφλού Σημείου) τα επόμενα χρόνια, θα προετοιμάσει το έδαφος για το μελλοντικό αυτοοδηγούμενο φορτηγό της Mercedes και θα τονίσει τον ρόλο της ως πρωτοπόρου στη μέγιστη οδική ασφάλεια.

Δείτε τα σχετικά Video


ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter