Ηλεκτρικά φορτηγά και λεωφορεία από την VW. Έναρξη παραγωγής από αυτό το έτος

Το Group Volkswagen έχει αναφέρει λεπτομερώς το επιθετικό χρονοδιάγραμμα ηλεκτροκίνησης για κάθε τμήμα των οχημάτων του, συμπεριλαμβανομένων των βαρέων φορτηγών, θέτοντας στο μέλλον μεγάλους στόχους για οχήματα με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Ενώ η Volkswagen εργάζεται στον τομέα των επιβατικών αυτοκινήτων, το τμήμα εμπορικών οχημάτων της VW Group, Volkswagen Truck & Bus, όπως δήλωσε σε ανακοίνωση της εταιρείας ότι σχεδιάζει να ξεκινήσει την εκκίνηση ηλεκτρικών οχημάτων ήδη από φέτος.

Το τμήμα Volkswagen Truck & Bus λειτουργεί τα εμπορικά σήματα Man και Scania και είναι στρατηγικά ευθυγραμμισμένο με το Navistar στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Ειδικότερα, ο κλάδος θα παρουσιάσει τα πρώτα ηλεκτρικά vans και φορτηγά για τις «υπηρεσίες τελευταίας στιγμής».

Αυτά τα επαγγελματικά οχήματα θα χειριστούν την παράδοση δεμάτων στους τελικούς πελάτες και θα είναι καλά προετοιμασμένα για ηλεκτροκίνηση, καθώς οι αποστάσεις παράδοσης θα είναι μικρές και σύντομες.

Τα οχήματα μεταφοράς των τελευταίων χιλιομέτρων παράδοσης είναι μια ανερχόμενη βιομηχανία καθώς περισσότεροι άνθρωποι μετακινούνται σε κέντρα των πόλεων ώστε να παραγγείλετε περισσότερα αγαθά και υπηρεσίες σε απευθείας σύνδεση και τα οχήματα δεν απαιτούν ιδιαίτερα μεγάλες σειρές. Όπως και το τμήμα επιβατικών αυτοκινήτων της Volkswagen Group, το οποίο θα χρησιμοποιήσει την αποκλειστική ηλεκτρική πλατφόρμα MEB, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ανέπτυξε μια αρθρωτή πλατφόρμα ειδικά για ηλεκτρικά λεωφορεία και φορτηγά.

Η VW αναφέρει ότι οι δοκιμές αυτών των πρώτων οχημάτων ξεκίνησαν στα τέλη του 2017 με μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, ζυθοποιίες και άλλες επιχειρήσεις στην Αυστρία. Οι πρώτες μονάδες παραγωγής θα πρέπει να είναι έτοιμες μέχρι το τέλος του επόμενου έτους, σύμφωνα με τον Joachim Drees, Διευθύνοντα Σύμβουλο του Man Truck & Bus.

Εν τω μεταξύ, η Volkswagen Truck & Bus θα ξεκινήσει τις παραδόσεις του ηλεκτρικού φορτηγού της, που ονομάζεται e-Crafter, από το τέλος του 2017.

Το e-Crafter χρησιμοποιεί ένα πακέτο μπαταριών ιόντων λιθίου των 43 κιλοβάτ-ωρών για να παρέχει 100 κιλοβάτ (134 ίππους) και 200 χιλιόμετρα (124 μίλια) της εμβέλειας, αν και η εκτίμηση πιθανόν να μετράται στο γενναιόδωρο Νέο Ευρωπαϊκό Κύκλο Οδήγησης.

Πέρα από το 2018, η Volkswagen Truck & Bus σχεδιάζει επίσης και μεσαία και βαρέα φορτηγά.

Η VW παρουσίασε ένα από τα πρώτα φορτηγά με το e-Delivery, το οποίο ανέπτυξε στη Βραζιλία. Όπως και το e-Crafter, επιτρέπει επίσης περίπου 124 μίλια εμβέλειας.

Η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει την παραγωγή e-Delivery να ξεκινήσει το 2020 στη Βραζιλία παράλληλα με άλλα μη ανακοινωμένα φορτηγά και λεωφορεία.

Τα βαρέα φορτηγά βρίσκονται περαιτέρω στον αγωγό προϊόντων του VW Group λόγω των τεχνολογικών περιορισμών.

Η σημερινή τεχνολογία μπαταριών καθιστά δύσκολη την πρόταση φορτηγών μακρινών αποστάσεων και άλλων οχημάτων παράδοσης μεγάλων αποστάσεων.

Αυτό όμως δεν εμποδίζει ορισμένες εταιρείες. Η Tesla σχεδίασε και παρουσίασε τον ηλεκτροκίνητο ημι-φορτηγό της τον προηγούμενο χρόνο και η Cummins αποκάλυψε και αυτή το δικό της ηλεκτρικό ημιφορτηγό λίγο νωρίτερα στο τέλος του 2017.

Ακόμα, τα ηλεκτρικά ημιφορτηγά των δύο εταιρειών θα έχουν λιγότερη εμβέλεια από ένα παραδοσιακό ημιφορτηγό.

Το φορτηγό της Tesla φέρεται να διαθέτει αυτονομία 200 έως 300 μιλίων, ενώ το φορτηγό της Cummins μπορεί να φτάσει μόλις 100 μίλια.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter