To tosynergeio.gr κάνει test drive στο Lexus NX 300h, ταξιδεύοντας Υβριδικά στη Ναύπακτο, Γαλαξίδι και Αράχωβα

Πρωτοπόρος στην υβριδική τεχνολογία, η Lexus, (το πολυτελές κομμάτι της Toyota που πρωτοπαρουσιάστηκε αρχικά στην Αμερική), λανσάρει το ανανεωμένο NX300h. Το μικρότερο SUV της εταιρείας, το οποίο τοποθετείται λόγω διαστάσεων στα μεσαία SUV (αντίστοιχα με το Audi Q5, BMW X3, Mercedes GLK κλπ).

Υβριδικό σύνολο

Πίσω από το πρωτοποριακό της στυλ, το NX 300h συνδυάζει έναν κινητήρα 2.5 λίτρων με ισχυρούς ηλεκτρικούς κινητήρες για στιγμιαία ροπή. Το NX 300h αποδίδει 197 DIN hp ισχύος.

Στη χώρα μας προσφέρεται αποκλειστικά στην υβριδική του έκδοση με κίνηση δύο ή τέσσερις τροχούς. Η οικονομία κίνησης βελτιώνεται απίστευτα λόγω της συνεισφοράς που παρέχουν οι ηλεκτροκινητήρες του. Να σημειώσουμε ότι οι ηλεκτροκινητήρες και οι γεννήτριες του υβριδικού συστήματος δεν απαιτούν καμία συντήρηση.

Έτσι η εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση αυτού του Crossover κατεβαίνει στα 5.1 λτ/100χλμ, ενώ και οι εκπομπές ρύπων CO2 του περιορίζονται σημαντικά στα μόλις 117 γρ/χλμ.

Η επιτάχυνση 0 -100 χλμ/ώρα είναι μόλις στα 9,1 δευτ. μία σχετικά καλή επίδοση για ένα αυτοκίνητο 1.785 κιλών. Στο δρόμο, το υβριδικό σύστημα ακόμη και στη Sport λειτουργία του (υπάρχει επιλογή Normal και Eco) δεν θα βγάλει καπνούς στην άσφαλτο, όμως παρέχει τις απαιτούμενες επιδόσεις για μια γρήγορη προσπέραση.

Η Lexus ονομάζει το νέο NX 300h αυτοφορτιζόμενο υβριδικό (Self-Charging Hybrid) Crossover.

Εσωτερικό

Από το εσωτερικό ξεχωρίζει το cockpit του αυτοκίνητου σαν ένα τεράστιο gadget. Η 10,3 ιντσών οθόνη Πλοήγησης Lexus Premium κλέβει τις εντυπώσεις, ενώ οι ραφές ακριβείας στα δερμάτινα καθίσματα και οι υπέροχες λεπτομέρειες τελειοποιούν την εμπειρία που έχετε στο τιμόνι του ΝΧ. Οι εντυπωσιακά εμφανείς ραφές του δερμάτινου ταμπλό το κάνουν να ξεχωρίζει, ενώ το αναλογικό στρογγυλό ρολόι σε μια ψηφιακή εποχή κάνουν την κονσόλα οργάνων ελαφρώς ρετρό.

Εξωτερικό

Εξωτερικά το Lexus ΝΧ 300h είναι ένα SUV που απλά δεν περνά απαρατήρητο… και αυτό το είδαμε στην Αράχωβα των πολλών τζιπ. Η ανανεωμένη σχεδιαστική πέννα της Lexus έκανε ένα αμάξωμα με αυξημένο μήκος 4.66 μέτρα και όπου το πάρκινγκ θα ήταν πρόβλημα οι αισθητήρες και η κάμερα οπισθοπορείας το λύνουν άμεσα. Η πλούσια δε έκδοση Luxury+ πανοραμική κάμερα σίγουρα σας επιτρέπει πλήρη κάτοψη του αυτοκινήτου και των περιμετρικών εμποδίων.

Εντυπωσιακή και η γυάλινη οροφή που προσθέτει στην όλη σχεδίαση μια πλούσια αίσθηση πολυτέλειας και μια αεροδυναμική επίδοση με συντελεστή cd: 0,32 έναν από τους μικρότερους στην κατηγορία.

Επανασχεδιασμένη ανάρτηση

Η ανάρτηση του ΝΧ, που αναπτύχθηκε με μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια και δοκιμάστηκε αυστηρά από τους Takumi «Master Drivers», έχει επανασχεδιαστεί. Η Προσαρμοζόμενη Μεταβλητή Ανάρτηση λοιπόν προσφέρει πλέον ένα σημαντικό εύρος, με έως και 650 ρυθμίσεις. Εμείς στο δρόμο διαπιστώσαμε να γαντζώνεις στο δρόμο όσο και στο χώμα … πατώντας και χιόνι στον Παρνασσό.

Οδηγική συμπεριφορά – Κρατήματα

Τo ολοκληρωμένο σύστημα ενεργητικής ασφάλειας Lexus Safety System+ με σύστημα Pre-Crash ενισχύει σε απίστευτο βαθμό τον οδηγικό έλεγχο. Για παράδειγμα Camera, Lidar & Radar, εξασφαλίζουν μέσω του συστήματος Cruise control την σταθερή πορεία του αυτοκινήτου με αυτόματες αυξομειώσεις της ταχύτητας. Δηλαδή ακολουθείτε το προπορευόμενο όχημα με συγκεκριμένη ταχύτητα σαν να είστε σε κομβόι.

Αν χρειαστεί να φρενάρει μέχρι ακινητοποίησης, εφαρμόζοντας μόνο του τα φρένα, το Lexus θα σταματήσει.

Αλήθεια, πόσο μακριά πιστεύετε ότι είμαστε από την αυτόνομη οδήγηση ή οχήματα χωρίς οδηγό;

Η άποψή μας

Το νέο Lexus NX 300h μετά από 3 μέρες οδήγησης είναι ένα αυτοκίνητο που μας εξέπληξε ευχάριστα. Έχει εξαιρετική σχεδίαση, υψηλή ποιότητα, πολύ καλή άνεση και τεχνολογία high-tech, που δημιουργεί στον οδηγό ένα συνδυασμό ευχαρίστησης και ασφάλειας. Οι επιδόσεις του στην πράξη μπορεί να μην είναι οι πιο κορυφαίες όπως αυτές του μεγάλου του αδερφού RX450h, η βελτιωμένη όμως τεχνολογικά εικόνα διορθώνει κατά πολύ αυτή την αίσθηση.

Η τελική μας άποψη είναι παραπάνω από θετική. Το αυτοκίνητο συγχωρεί λάθη αφού μέχρι και την τελευταία ημέρα γνωριζόμασταν μεταξύ μας και σαν παράδειγμα θα αναφέρω το άφημα του τιμονιού, απόκλιση από την λωρίδα και την αυτόματη επαναφορά στην λωρίδα κυκλοφορίας λίγο πριν την πλήρη απόκλιση.

Άρα με το LDA (Lane Departure Alert) δεν θα φύγετε «εύκολα» από την λωρίδα σας.

Η συγκεκριμένη πρόταση αποτελεί απλά μια ισχυρή πρόκληση έναντι του γερμανικού ανταγωνισμού, που προαναφέραμε και εκφράζει μια διαφορετική άποψη που μόνο οι Ιάπωνες ξέρουν να εκφράζουν με προσοχή στη λεπτομέρεια, ακόμη και μέσα από τα δερμάτινα γαζιά του ταμπλό τους.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter