Η Hyundai Motor παρουσιάζει τα i30 Wagon, FE Fuel Cell, IONIQ, RN30 και i20 Coupe WRC

Η Hyundai Motor παρουσιάζει το νέας γενιάς i30 Wagon, το concept FE Fuel Cell, το plug-in υβριδικό IONIQ καθώς και τα concept RN30 και i20 Coupe WRC, επιδεικνύοντας έτσι τις δυνατότητες της εταιρείας στα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Το νέο i30 Wagon, διατηρεί τον διαχρονικό σχεδιασμό του 5θυρου μοντέλου, δίνοντας ταυτόχρονα έναν κομψό και πολύπλευρο χαρακτήρα στο αμάξωμα. Με χωρητικότητα 602 λίτρα και 1650 λίτρα με αναδίπλωση των καθισμάτων, το Wagon διαθέτει έναν από τους μεγαλύτερους χώρους αποσκευών σε αυτή την κατηγορία. Ο πολύπλευρος χαρακτήρας του ενισχύεται ακόμη περισσότερο από τον πρόσθετο χώρο αποθήκευσης κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών. Οι προβολείς LED και τα κάθετα φώτα ημέρας LED του προσδίδουν δυναμική εμφάνιση.

Eπίσης το Future Eco (FE) Fuel Cell Concept, το οποίο προβλέπει την επόμενη γενιά οχημάτων με κίνηση από κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Με αυτονομία 800 χιλιομέτρων μεταξύ των ανεφοδιασμών, το FE Fuel Cell Concept αντιπροσωπεύει το επόμενο βήμα της Hyundai Motor προς την υλοποίηση της απόλυτης φιλοδοξίας δημιουργίας μιας Κοινωνίας Ενέργειας Υδρογόνου μηδενικών εκπομπών ρύπων.

«Η Hyundai Motor έχει μια κληρονομιά κατασκευής πρωτοποριακών, αποδοτικής κατανάλωσης οχημάτων και στοχεύει να γίνει παγκόσμιος ηγέτης στην βιώσιμη κινητικότητα μέσω της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Θέλουμε να υλοποιήσουμε το όνειρο μιας Κοινωνίας Ενέργειας Υδρογόνου (Hydrogen Energy Society) και καλούμε όλους τους ενδιαφερόμενους από διάφορους τομείς, όχι μόνο τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, να συνδυάσουν τις προσπάθειές τους για να εξασφαλίσουμε την κοινή πορεία της παραγωγής, διανομής και υποδομής υδρογόνου», δήλωσε ο Woong Chul Yang, αντιπρόεδρος της Hyundai Motor Company.

H σειρά IONIQ, με επίκεντρο την υβριδική Plug-in έκδοσή του. Το IONIQ αποτελεί το πρώτο αυτοκίνητο παγκοσμίως με τρείς ηλεκτρικές μονάδες κίνησης και μέρος της στρατηγικής της Hyundai για την παγκόσμια βιωσιμότητα να λανσάρει 14 οικολογικά μοντέλα αυτοκινήτων έως το 2020, συμπεριλαμβανομένων πέντε υβριδικών οχημάτων, τεσσάρων plug-in υβριδικών, τεσσάρων ηλεκτρικών οχημάτων και ενός ηλεκτρικού οχήματος με κυψέλες καυσίμου.

Το IONIQ Plug-in Hybrid συνδυάζει τον νέο τετρακύλινδρο κινητήρα άμεσου ψεκασμού 1.6GDI με θερμική απόδοση 40% και απόδοση 105 ίππους. Διαθέτει ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 45kW τροφοδοτούμενο από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου που του δίνει ηλεκτρική αυτονομία 63 χλμ. μειώνοντας τις εκπομπές διοξειδίου στα 26γρ./χλμ και την κατανάλωση καυσίμου στα 1.1 λ/100 χλμ.

Ταυτόχρονα, διέθετε εξομοιωτή ενός αυτόνομου IONIQ , το οποίο διατηρώντας τον ίδιο σχεδιασμό με τα υπόλοιπα IONIQ, αποτελεί ένα από τα λίγα αυτόνομα αυτοκίνητα σε ανάπτυξη που διαθέτει κρυμμένο σύστημα LiDAR στον μπροστινό προφυλακτήρα αντί για την οροφή. Δύο εικονικές θέσεις οδήγησης έδωσαν στους επισκέπτες τη δυνατότητα να βιώσουν την εμπειρία ενός αυτόνομου οχήματος.

«Με την παρουσίαση του IONIQ Plug-in Hybrid ολοκληρώνουμε την οικογένεια IONIQ και κάνουμε την ηλεκτρική κινητικότητα προσβάσιμη για όλους. Με την επιλογή τριών ηλεκτρικών μονάδων κίνησης, το IONIQ αποτελεί μια μοναδική προσφορά, χωρίς συμβιβασμούς στον σχεδιασμό, με απολαυστική οδήγηση και νέα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας σε ανταγωνιστική τιμή», δήλωσε ο αντιπρόεδρος του τμήματος Marketing της Hyundai Motor Europe, Jochen Sengpiehl.

Για τους ενθουσιώδεις των υψηλών επιδόσεων, παρουσιάστηκε το concept RN30, βασιζόμενο στο νέας γενιάς i30, γεννήθηκε ως αγωνιστικό, με κινητήρα 2.0 λίτρων απόδοσης 380 ίππων και κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Ενσωματώνει την ιδέα ενός ισχυρού, υψηλών επιδόσεων αυτοκινήτου το οποίο εξασφαλίζει δυναμική, σπορ οδήγηση. Είναι εμπνευσμένο από το πάθος της εταιρείας να παρέχει ένα υψηλών επιδόσεων αυτοκίνητο που ο καθένας μπορεί να απολαύσει αβίαστα.

Παράλληλα με το RN30, η εταιρεία παρουσίασε και το i20 Coupe WRC το οποίο χρησιμοποιείται στο τρέχον πρωτάθλημα, και έχει αναπτυχθεί σύμφωνα με όλους τους τεχνικούς κανονισμούς για το  WRC 2017, δίνοντας έτσι  μεγαλύτερη ελευθερία στον αεροδυναμικό του σχεδιασμό.

Πέρα όμως από τον τομέα της αυτοκίνησης, η Hyundai δραστηριοποιείται και φέρνει την επανάσταση στην προσωπική κινητικότητα, με πρωτοποριακές λύσεις σε προηγμένους εξω-σκελετούς για ιατρική, ερασιακή και καθημερινή χρήση. Ο εξω-σκελετός H-MEX (Hyundai Medical Exoskeleton) βοηθά ασθενείς με τραυματισμούς στην σπονδυλική στήλη να ανακτήσουν την ικανότητα να περπατούν. Ο εξω-σκελετός HUMA (Hyundai Universal Medical Assist) παρέχει υποβοηθούμενη στήριξη κίνησης σε άτομα με μειωμένη μυική δύναμη. Ο εξω-σκελετός H-WEX (Hyundai Waist Exoskeleton) παρέχει στήριξη στον άνω κορμό και στο ισχίο για αποφυγή των τραυματισμών της μέσης σε εργαζόμενους που κάνουν επαναλαμβανόμενη χειρωνακτική εργασία ή σηκώνουν μεγάλα βάρη.

«Οραματιζόμαστε ότι η Hyundai Motor θα αποτελέσει κάτι περισσότερο από απλά έναν κατασκευαστή αυτοκινήτων και οι πρόοδοι που κάνουμε στις ρομποτικές τεχνολογίες υποβοήθησης θα μας επιτρέψουν να προσφέρουμε στους πελάτες μας νέα επίπεδα ελευθερίας κίνησης. Στο μέλλον, ελπίζουμε ότι οι πρωτοποριακές μας συσκευές εξω-σκελετών θα εμπλουτίσουν την καθημερινή ζωή των χρηστών και θα δημιουργήσουν την βάση για την παροχή περισσότερων πλατφόρμων κινητικότητας για την ευημερία των πελατών μας», δήλωσε ο Tae Won Lim, επικεφαλής του Ινστιτούτου Κεντρικών Προηγμένων Ερευνών & Μηχανικής της Hyundai Motor.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter